الرحیل

من ممکن است نتوانم تاریکی را از میان ببرم ولی با روشنایی شمعی کوچک فرق بین ظلمت و نور و حق و باطل را نشان می دهم و کسی که به دنبال نور است این نور هر چقدر که کوچک باشد در قلب او بزرگ خواهد بود. استاد شهیدم، دکتر مصطفی چمران

الرحیل

من ممکن است نتوانم تاریکی را از میان ببرم ولی با روشنایی شمعی کوچک فرق بین ظلمت و نور و حق و باطل را نشان می دهم و کسی که به دنبال نور است این نور هر چقدر که کوچک باشد در قلب او بزرگ خواهد بود. استاد شهیدم، دکتر مصطفی چمران

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۳۴ ب.ظ

یک اتفاق هیجان انگیز و یک چالش جدید

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام امروز یک اتفاق هیجان انگیز افتاد! البته برای من هیجان انگیزه.

از وقتی اومدم تو بیان بخاطر عادت نداشتن به قالب وبلاگ و این که مجبورم کلی تگ جدید درست کنم و ... نوشتن برام سخت شده. انگار قلمم یه جورایی خشک شده ،

امروز دوباره به وبلاگ قدیمی م سر زدم و دیدم که مشکل لینکش درست شده. انگار که مخزن خراب شده ی نگه داری افکارم دوباره جون گرفته! الان دچار این چالش شدم که آیا نوشتن در این وبلاگ رو ادامه بدم یا به وبلاگ قدیمی م برگردم. تصمیم ش سخته.. فکر کنم هر دو این وبلاگ ها رو نگه دارم.

آدرس وبلاگ قدیمی من :     الرحیل



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
مهرناز ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی