الرحیل

من ممکن است نتوانم تاریکی را از میان ببرم ولی با روشنایی شمعی کوچک فرق بین ظلمت و نور و حق و باطل را نشان می دهم و کسی که به دنبال نور است این نور هر چقدر که کوچک باشد در قلب او بزرگ خواهد بود. استاد شهیدم، دکتر مصطفی چمران

الرحیل

من ممکن است نتوانم تاریکی را از میان ببرم ولی با روشنایی شمعی کوچک فرق بین ظلمت و نور و حق و باطل را نشان می دهم و کسی که به دنبال نور است این نور هر چقدر که کوچک باشد در قلب او بزرگ خواهد بود. استاد شهیدم، دکتر مصطفی چمران

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ

هجرت برای ادامه حرکت

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

سلام.

من مهرناز گلچین فر هستم.از چند سال پیش تا حالا در سرویس پرشین بلاگ مینوشتم.
از امروز اینجا خانه جدید این بلاگر ا. از سرویس قبلی وبلاگی م به سرویس جدید هجرت کردم .

.هجرت برای ادامه حرکت خوبه.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷

نظرات  (۱)

بح بح بح
سلام عزیز خواهر!
خوش اومدی! این جا خیلی هاست بهتریه به نسبت...
خیلی هم وبلاگ خوشگلی داری*****
موفق باشی ان شاالله:)
پاسخ:
سلام آری :) ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی